شارژ کپسول آتش نشانی در محل

شارژ کپسول آتش نشانی در محل

شرکت مهندسین مشاور پایابنیان صنعت  از سال ۱۳۸۳ در زمینه مشاوره ، مهندسی و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی مشغول به فعالیت می باشد و دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی تهران و پروانه کسب از اتحادیه ایمنی و آتش نشانی گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

این شرکت از سال ۱۴۰۰ اقدام به راه اندازی کارگاه تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی در تهران نموده است و پس از آن با ثبت اختراع ماشین های شارژ مکانیزه کپسول آتش نشانی در محل آمادگی خود را جهت شارژ کپسول آتش نشانی در محل در تهران اعلام می دارد.

شرکت پایابنیان صنعت تنها دارنده مجوز و ثبت اختراع ملی و بین المللی ماشین مکانیزه شارژ کپسول آتش نشانی در محل می باشد. شرکت پايابنيان صنعت ، اولین و تنها مجری طرح شارژ کپسول آتش نشانی در محل  مي باشد.

مزیت شارژ کپسول آتش نشاني در محل :

  1. اطمینان کارفرمایان محترم در خصوص تخلیه و شارژ مجدد کپسول ها 
  2. عدم خروج کپسول ها از مجموعه و خالی کردن مجموعه از کپسول آتش نشانی
  3. عدم استفاده از پودرهای نامناسب و بازیافتی سرعت عملکرد بالا

از اين رو  با توجه به نیاز شارژ سالیانه کپسول های آتش نشانی و اهمیت کپسول های اطفاء حریق آماده  به کار در زمان وقوع حادثه جهت ایمنی جان پرسنل و سرمایه‌های کارفرمایان محترم ، به اطلاع می رساند این شرکت آمادگی خود را درخصوص ارسال خودروهای مکانیزه شارژ کپسول به محل کارفرما اعلام می دارد .

برخي از پروژه ها :

بيمارستان فرهيختگان تهران
ساختمان مرکزي نيرو موتور
مجتمع تعاوني لاستيک دنا
مجتمع ايوان آفتاب
مجتمع مسکوني کوهستان سعادت آباد
برج هاي ارغوان 
مجتمع اداري طوبي 
موسسه خيريه زنجيره اميد ايران
چاپخانه ماني

هم اکنون رزور کنید --> شارژ کپسول آتش نشانی در محل

مقایسه کالاها